Dia de les matemàtiques a Cicle Mitjà

El passat dimarts 14 de Març vàrem celebrar el Dia Internacional de les Matemàtiques amb els nois i les noies de cicle Mitjà. Per gaudir de la diada el professorat de 3r i 4t va dirigir activitats diverses relacionades amb els nombres i els usos que en fem. Per exemple, l’alumnat va experimentar els nombres per mitjà de jocs matemàtics, treballant les hores, elaborant tangrams, manipulant monedes o resolent enigmes.

Finalment, l’alumnat ha revisat els resultats dels murals per extreure’n resultats i conclusions. Donem les gràcies als membres de la Comissió de Matemàtiques de l’escola per aquesta gran jornada educativa!