Concurs Stop Motions a CM

Els i les alumnes de 3r i 4t hem treballat amb les tablets una aplicació anomenada “Stop Motion Studio”. Aquesta eina ens permetia introduir-nos en la màgia del cinema tot creant petites pel·lícules animades a través de moltes fotos.

Ha estat una experiència molt interessant i que ha fet gaudir d’allò més a tot l’alumnat.

Per acabar-ho d’arrodonir hem organitzat un petit concurs per cada classe i aquí us deixem uns quants exemples de la feina feta. Tots els participants han obtingut el seu diploma de participació i un petit regal.

Hem aprofitat l’experiència per fer un treball cooperatiu entre els infants, on cadascú tenia un rol en l’elaboració dels projectes audiovisuals.

STOP MOTIONS 4t B