Inici de curs 2022-2023

Benvolgudes famílies,

Esperem que hàgiu tingut un bon estiu.

Tal com va anunciar el Departament d’Educació, l’inici del curs escolar 2022-2023 s’ha avançat al dilluns 5 de setembre per a les escoles de primària. A Sabadell els centres educatius començaran el dia 6 de setembre en motiu de la Festa Major.
La mesura té per objectiu racionalitzar el calendari escolar, afavorir l’equitat i facilitar la conciliació familiar.
L’horari durant el mes de setembre serà de 9h a 13h amb el professorat. De 13h a 15’30h hi ha servei de menjador. De 15’30 a 16’30 el Departament d’Educació ofereix activitats de lleure educatiu per a tot l’alumnat. Aquestes activitats són gratuïtes i les durà a terme l’empresa de menjador Campos Estela i els monitors que habitualment treballen en el nostre centre.
A partir del mes d’Octubre desapareix l’horari intensiu i es torna a l’horari habitual de matí i tarda.
Per organitzar aquestes activitats, necessitem saber si el vostre fill/filla hi participarà. No hi ha opció d’assistir-hi de manera no continuada o esporàdica ja que la planificació de les activitats no ho permet.
Si responeu SÍ vol dir que el vostre fill hi participarà des del dia 5 fins el dia 30 de setembre totes les tardes de 15’30 a 16’30. Si responeu NO vol dir que no hi assistirà cap tarda.

Necessitaríem la vostra resposta fins el divendres dia 2 de setembre en EL CORREU DE L’ESCOLA O PER TELÈFON.