MENJADOR ESCOLAR

El menjador de l’escola és gestionat per l’empresa SERHS FOOD en el programa Serhs Food Educa.

Ofereix el transportat del menjar de la seva cuina central als centres que no disposen de cuina. El transportat es fa mitjançant el SISTEMA  EUDEC, una variant evolucionada del sistema fred, que permet donar un servei de qualitat, segur i eficaç.

Serhs Food Àrea SL disposa d’una pàgina web on hi trobareu els menús, consells nutricionals, entreteniments, serveis, etc i a la que podeu accedir a través de la següent adreça: www.serhsfoodeduca.com

PER A INFORMACIÓ DE COM DONAR-SE D’ALTA AL SERVEI, FER ELS PAGAMENTS I ALTRES GESTIONS IMPORTANTS CONSULTEU ELS SEGÜENTS DOCUMENTS:

Menjador escolar Torreguitart

NOUS PREUS MENJADOR 2020- 2021

Estones d’esbarjo

Durant l’estona d’esbarjo en la franja d’horari de menjador, hi ha un equip de monitoratge dedicat a dinamitzar, educar en temes d’hàbits i promoure el joc en equip mitjançant un projecte educatiu adequat als recursos de cada centre.

Resultado de imagen de silueta de nens saltant

SERVEI D’ACOLLIDA

ACOLLIDA MATINAL

L’AMPA organitza un servei d’acollida per aquelles famílies que han de deixar els/les nens/es abans de les 9h. L’horari matinal és de 8h a 9h.

Per tenir més informació sobre els serveis, preus,… consulteu l’apartat de l’AMPA.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

L’AMPA organitza activitats extraescolars. Per Per tenir més informació sobre les diferents activitats, preus,… consulteu l’apartat de l’AMPA.

CASAL D’ESTIU

Des de l’AMPA aquest estiu s’impulsarà el Casal d’estiu per tots els alumnes de l’escola en horari de matí i tarda.

TÀNDEM XERRADES PER A FAMÍLIES

Gràcies a l’Ajuntament de Sabadell i al programa “Tandem” s’ha impulsat xerrades per les famílies de l’escola. Se n’han organitzat tres per aquest curs escolar.

Aquestes són:

• Un món de contes, a càrrec de Rosa Fité. Dijous 28 de gener del 2021
  • El pas a la secundària. Dijous 11 de març del 2021.
  • Resolució de conflictes amb els nostres fills. Dijous 15 d’abril del 2021.

XARXES SOCIALS (INSTAGRAM)

L’ús de les xarxes socials, ajuden a potenciar la relació famílies-escola, a través de la web del centre i la creació de l’instagram. Aquestes plataformes divulguen els projectes i les activitats dels nostres alumnes i potencien la imatge del centre.

Per poder accedir a l’instagram de l’escola heu d’anar a: @escolatorreguitart_oficial