CARNESTOLTES 24

Aquest any, el Rei Carnestoltes ha vingut amb molta alegria i ens ha acompanyat durant unes jornades  plenes de xerinol.la.
Ens ha manat portar pijama a l’escola, portar pentinats divertits, venir vestits de manera diferent i al final, el divendres 9 de febrer ens va dir… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Us esperem a les Portes Obertes de la nostra escola per a que la pugueu conèixer..
Podeu telefonar o enviar un e-mail per concertar cita.  El dimarts 27 de febrer  i el divendres 1 de març a les 15:00 h, podreu veure com es treballa a… Llegeix més»

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA A L’ESCOLA!

El dimecres 22 de Novembre vam celebrar el Dia Internacional de la Música, coincidint amb la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics, fent un Concert amb la participació de tota la Comunitat Educativa.

Va ser una oportunitat perfecta per inspirar a l’alumnat i… Llegeix més»

Comencem i5!

Comencem un nou curs, l’últim d’infantil i ho fem amb moltes ganes!!!

Aquest curs ens ha costat molt decidir com ens podríem dir… Les opcions en un primer moment eren:

• Papallones
  • Cucs
  • Cavalls
  • Dofins
  • Conills
  • Marietes
  • Dinosaures
  • Artistes

Van sortir les marietes!! 🐞
Però els nens i les nenes de primer l’havien escollit primer com a… Llegeix més»

Jornada de portes obertes

Benvolgudes famílies,
Us deixem el vídeo de les portes obertes de l’escola.

També informar-vos dels dies i horaris de la jornada de portes obertes.
Els dies són:
– Dimarts 28 de febrer de 15:00 a 17:00 hores.
– Divendres 3 de març de 15:00 a 17:00 hores.
– Dissabte 4 de… Llegeix més»

Obrim la biblioteca!

Benvolgudes famílies, avui dilluns dia 5 obrim la biblioteca per a tots i totes.
Avui tenim una novetat: La maleta viatgera. Des de la biblioteca del nord ens han proporcionat un munt de llibres variats per a cada cicle. Aquests llibres no els podreu portar en… Llegeix més»