CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA A L’ESCOLA!

El dimecres 22 de Novembre vam celebrar el Dia Internacional de la Música, coincidint amb la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics, fent un Concert amb la participació de tota la Comunitat Educativa.

Va ser una oportunitat perfecta per inspirar a l’alumnat i celebrar l’art que tenim a l’escola en totes les seves formes. Una manera emocionant de commemorar aquesta data a l’escola, on els nens i nenes, mestres i famílies van tenir l’oportunitat d’expressar el seu art a través de cançons, balls i ritmes diversos!

La creació d’un ambient musical preciós ens va permetre explorar i gaudir de diferents estils musicals, des de la música pop a la música tradicional mexicana.

La participació en el Talent Show de l’escola crea un sentit de pertinença i orgull en la comunitat educativa i és una gran oportunitat per destacar per destacar el talent ocult de molts i fomentar el desenvolupament artístic de l’alumnat de l’escola.

Aquest any vam poder obrir les portes a les famílies dels alumnes participants i es van poder unir en aquesta experiència musical.

Va ser una manera molt emocionant i enriquidora de celebrar el Dia de la Música, fomentant la diversitat musical, la participació de l’alumnat i la col·laboració interdisciplinària, promovent el creixement artístic i personal dels infants! Gràcies a tots i totes per un dia molt emocionant!!!!!