CÀSTING DEL “TALENT SHOW” PEL DIA DE LA MÚSICA!

Durant el dia d’avui, hem estat fent el Càsting del Talent Show pel Dia de la Música, el dia de Santa Cecília!

Després de l’èxit del curs passat, esperàvem força participació, però aquest curs l’alumnat de l’escola s’ha superat! Molts dels nens i nenes de l’escola han volgut participar i s’han presentat al càsting d’avui.

Hem pogut escoltar, veure i sobretot gaudir de les seves actuacions. Però el que també ens ha emocionat ha estat veure i sentir la il·lusió i les ganes que han posat en l’activitat!!!

Sou molt valents i valentes i ho heu fet molt bonic i emocionant.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ! ENS VEIEM AL CONCERT DEL DIA DE LA MÚSICA, EL 22 DE NOVEMBRE!