Ambient d’art “Figures i proporcions amb plastilina”

Hola, famílies i alumnes.

La setmana passada es va posar a l’entrada del centre les figures realitzades pels nens de sisè al llarg d’aquest ambient d’art. En aquest ambient hem volgut que se centren en l’anatomia, com estan compostos les figures, proporcions de cada part del cos, etc. A més a més i mitjançant l’ús de la plastilina, afavorim el desenvolupament d’alguns aspectes molt importants i interessants dels nostres nens i nenes:

PD: M’agradaria destacar la gran involucració dels alumnes d’aquest grup, però sobretot de Rubèn que ha demostrat un interès i una forma de treballar des d’un primer moment impressionants. Molt ben fet.