Tallers mitjans

Els tallers s’organitzen amb 3 grups, cada grup farà 3 tallers per trimestre, fent les 9 sessions seguides. Les sessions es fan els dimarts, dimecres i divendres de 15:30 h a 16:30 h.

TALLER D’EXPERIMENTACIÓ TALLER DINÀMIQUES DE GRUP TALLER ROLLE-PLAYING
Ens ajuda a fer hipòtesis, experimentar i treure conclusions científiques.  A través del plantejament de jocs als alumnes, s’afavoreix a la cohesió de grup i enforteixin les relacions inter i intrapersonals. Ens ajuda a afavorir l’adquisició d’estratègies d’expressió oral i expressió corporal mitjançant jocs d’expressió, jocs de mímica, d’imitació, d’improvització…
TALLER DE ROBÒTICA TALLER JOCS COOPERATIUS TALLER TEATRE
Ens ajuda a afavorir el pensament computacional mitjançant el joc, amb l’ús de diferents materials de robòtica educativa.  Pretén afavorir el treball en equip. Alguns d’aquests jocs tindran un component de moviment i es realitzaran a la pista de l’escola. En altres ocasions, s’utilitzaran jocs de taula, que sempre seran cooperatius.  Ens ajuda a afavorir l’adquisició d’estratègies d’expressió oral mitjançant jocs.
TALLER DE JOCS DE TAULA TALLER DANSES TALLER ESCRIPTURA CREATIVA
Pretén apropar alguns jocs de taula als infants. Es poden treballar aspectes com la concentració, la memòria, l’atenció, l’estratègia i enfortir conceptes matemàtics i de llengua. Pretén apropar a l’alumnat en el coneixement de diferents danses i treballar l’expressió corporal mitjançant la música. Ajuda a afavorir les estratègies d’expressió escrita mitjançant jocs. S’afavoreix el gust per escriure, la creativitat amb l’ús de bastides i creació d’esborranys.