SORTIDES PER L’ENTORN

Amb els alumnes de 1r hem iniciat el projecte de l’estudi dels insectes de l’entorn de l’escola. Per aquest motiu els dijous sortim preparats amb estris com ara pots, lupes i fins i tot un xuclador de petits animalets i…amb moltes ganes d’observar i aprendre !

Hem fet observacions als camps propers i al bosc que tenim just al davant del centre. Les mostres que agafem les cuidem i les alliberem el més aviat possible.

Hem tingut la sort de trobar mantis, marietes, aranyes, cargols, formigues, papallones… però realment tots ells són insectes ? Seguim investigant !