SORTIDA A SANT MER

Aquest dimarts i per celebrar Sant Mer, tota l’escola hem fet una caminada fins a l’ermita. Els més petits d’infantil han vingut amb bus i els de primària hi hem anat xino-xano.

Un cop allà, els nois i noies de 6è ens han representat la llegenda de Sant Mer.

També hem aprofitat per celebrar que diumenge passat dia 30 de gener era el Dia Escolar de la No-violència i la Pau cantant tots junts Heal The Word de Michael Jackson en català – Cura el món.

Després hem tingut temps per enfilar-nos, muntar cabanes i divertir-nos de valent.

Ens hem cansat una mica, però ho hem gaudit molt.

Pròximament podreu trobar les fotos a la carpeta de l’escola.