REUNIONS D’INICI DE CURS

Estem a molts pocs dies d’iniciar un nou curs escolar atípic i incert, però malgrat tot amb la mateixa il·lusió de sempre!

Com ja sabeu cada curs per aquestes dates, us convocàvem a la reunió informativa d’inici de curs. Enguany, no és possible portar a terme aquesta reunió degut a la situació de pandèmia.

Malgrat tot, no volem perdre el contacte humà que tant caracteritza a la nostra escola. Per tant aprofitant el nostre entorn privilegiat, hem valorat que podem portar a terme quatre reunions presencials diferents, coincidint amb els quatre grups estables que ha creat l’escola, ja que complirem totes les mesures de seguretat. Ens reunirem a la pista de l’escola i l’horari de la trobada serà la següent:

CURS DIA HORARI 🕐
P3 dilluns 7 de setembre 13:00
P4 i P5 dimecres 9 de setembre 9:30
1r,  3r i 4t dimecres 9 de setembre 11:00
2n dimecres 9 de setembre 12:30
5è i 6è dimecres 9 de setembre 14:00

Només hi podrà assistir una persona per família, i els alumnes no hi podran assistir.  Caldrà venir amb mascareta.

En aquesta reunió us explicarem com serà aquest  inici de curs i intentarem aclarir tots els dubtes que us puguin sorgir..