PRÀCTIQUES FOTOGRÀFIQUES AMB LA TANIT PLANA

A l’escola seguim a ple rendiment amb el nostre projecte de fotografia. Els i les alumnes de cinquè i sisè han decidit que volen fer una exposició dels oficis que hi ha al municipi de Vilademuls. Després de moltes sessions d’esforç hem decidit quines són les feines que volem fotografiar, hem fet els grups de treball i hem començat a posar fil a l’agulla. Aquest dilluns i aquest dimarts hem comptat amb la increïble ajuda de la fotògrafa Tanit Plana per iniciar-nos una miqueta més en la pràctica fotogràfica pròpiament dita. Després de diferents activitats a l’aula en les que vam visionar i comentar retrats, vam sortir amb els nens i nenes al poble a fotografiar els espais i algunes persones. L’experiència ha estat absolutament enriquidora per tots i ens ha servit per encarar definitivament aquesta exposició! Som-hi!