MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR

El passat dimarts dia 30 de maig. Els nens i nenes de 4t i 5è vam anar a representar l’obra que hem estat treballant al taller de teatre a la mostra de teatre escolar del Pla de l’estany.

Després de dos cursos on la Covid havia impedit que es pogués celebrar la mostra, aquest any tots en teníem moltes ganes. A les 9 del matí, juntament amb els companys i companyes de 3r que ens vam acompanyar, vam agafar el bus i ens vam dirigir al teatre de Banyoles.

Abans que ens toques sortir a l’escenari, vam poder gaudir de dues obres de l’escola la Draga. Veure la feina que fan els companys i companyes d’altres escoles és molt interessant.

Després d’esmorzar ens va tocar el torn a nosaltres. Amb una mica de nervis vam pujar a l’escenari i vam demostrar tota la feina que havíem estat fent durant el curs. Estem molt contents de com ens va sortir l’obra, poder-la representar en un teatre de veritat és un plaer.