LET’S CLEAN UP EUROPE

Durant aquesta setmana, la nostra escola està participant en la Setmana Europea per la prevenció de residus. El dimecres 25 de novembre vam fer una acció per ajudar a reduir els residus del nostre entorn. Tots els nens i nenes vam anar a recollir la brossa del bosc i del marge de la carretera, des de la creu Viadera fins al trencant de Sant Mer. Vam arribar a recopilar 160 kg de residus de tot tipus: pneumàtics, televisors, un matalàs, algunes bicis, una ràdio, sabates, vidre, roba i moltes coses més. Estem molt contents i contentes per haver fet aquest a acció i poder ajudar al nostre planeta a estar més net.

Classe de 3r i 4t