LES NOSTRES MAQUETES

L’alumnat de cicle superior hem estat treballant el funcionament del cos dintre del projecte. Per fer-ho, ens vam organitzar per grups i cadascú ha estat investigant i aprenent sobre un aparell o sistema concret per posteriorment elaborar una maqueta que el representes.

Aquest treball el vam portar a terme dintre de l’aula i vam presentar la tasca duta a terme per compartir el que havíem après entre tots.

El resultat del nostre treball ens va agradar tant, que vam decidir que el volíem compartir amb la resta de l’escola, per això vam muntar una exposició a l’entrada amb les diferents maquetes. Per fer-ho vam anar a mesurar l’espai i el material que teníem disponible, vam acordar com organitzaríem les maquetes i vam fer cartells informatius.

Ens ha agradat molt rebre el retorn de què us havia semblat la nostra exposició.