Ja tenim prototip de mascota per la biblioteca

A l’última assemblea d’escola que vam celebrar, a principis del mes de març, vam poder saber quina mascota havia quedat guanyadora en el concurs que havíem iniciat unes setmanes enrera.

Recordem que cada alumne va poder triar entre 12 mascotes, prèviament seleccionades, la que més li agradava. I la mascota que va obtenir més vots va ser…….. la de la Jana Ginabreda Roura de 6è. La seva proposta de mascota és un ratolí ben bufó que sempre somriu i que té el propòsit d’animar als nens i nenes a llegir!

Ara ja només ens cal que aquest prototip de mascota es pugui convertir en un nino o peluix i que ens pugui acompanyar en els moments de lectura a la biblioteca. Segur que té un munt de sorpreses preparades per a tots i totes vosaltres!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *