Concurs mascota de la biblioteca

Després de les obres la biblioteca que fins ara teníem al Tractoret torna a estar a l’escola. Encara no tenim la biblioteca acabada del tot, falten alguns detalls i feina d’organització i gestió per aquestes setmanes hem estat fent el concurs per escollir la mascota de la nostra biblioteca.

Aquesta setmana cada grup-classe ha fet votacions dels dibuixos i idees que els nens i nenes han portat i n’han escollit dos.

Ahir vam exposar els 12 dibuixos resultats i entre ahir i avui tots els alumnes han anat passant per votar quina els hi agradava més.

Dilluns obrirem l’urna a l’assemblea i descobrirem quina ha estat la mascota guanyadora.