CAMINS DE PAU (5è)

Avui l’escola i, concretament, la classe dels Dreams of Dalí (5è) hem participat en un acte commemoratiu per la memòria històrica anomenat Camins de Pau. Els i les nenes de 5è de totes escoles del municipi ens hem reunit per reivinidicar els actes que es van produir contra les persones durant els períodes de les guerres i durant tota aquesta època d’assetjament constant cap a les persones.

Des de l’escola hem treballat un projecte a partir de l’Anne Frank i Francesc Boix que ens han guiat per conèixer aquest període històric i tot el que va passar amb aquestes persones assetjades en camps de concentració i d’extermini. Avui dia es commemoren i es recorden aquestes persones amb diferents propostes com la nostra o amb llambordes davant de les cases on van viure aquestes persones, entre altres. Aquí us deixem un tastet del nostre dia.

Cliqueu aquí per veure les imatges de 5è

També podeu visitar la pàgina web de l’Ajuntament d’Esparreguera amb més informació sobre l’acte.

Cliqueu aquí per entrar a la notícia de l’Ajuntament