VOLEM LA PAU

La PAU es construeix dia a dia, passet a passet, entre totes i tots. Només cal relacionar-nos amb les persones des del respecte i el diàleg, intentant conèixer què pensen, què senten… i com som. La violència, els conflictes, l’agressivitat… sempre acaben per fer mal, i ningú en surt beneficiat. La violència i les armes MAI  han solucionat cap conflicte , al contrari sempre els han agreujat.

Nosaltres pensem i creiem que el món pot ser un lloc  molt més habitable, on càpiga tothom, on el diàleg estigui, SEMPRE,  per sobre de les armes, les paraules davant els insults i les baralles.

I com que ho creiem volem deixar aquesta empremta, amb aquest acte que fem avui dilluns 7  de març de 2022. Tot l’alumnat i professionals del MDM diem un NO ROTUND a la violència, a la injustícia i a la barbàrie de les armes i un SÍ ben fort a totes les vies per aconseguir la PAU.

Com deia Gandhi: “No hi ha camí per la Pau. La Pau és el camí.” Cridem tots i totes junts: NO A LA GUERRA, SÍ A LA PAU!

Per acabar ens agafem de les mans escoltant la cançó de “Volem la pau” de David Abril.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES