S’HA INAUGURAT LA GRANJA DE BETTENTY

L’associació Suyana ha anat a l’illa per repartir el material escolar que vam recollir des de l’escola. També han pogut inaugurar la granja de pollastres. Aquesta granja s’ha pogut acabar gràcies als diners recollit de la “Llumineta” del curs passat. Com també al grup de 4t, que el curs passat van fer el projecte globalitzat de “Dissenyem la granja de Bettenty”.

Entre tota la comunitat escolar hem fet possible l’illa tingui una granja de pollastres i que les dones la puguin gestionar per consum propi o venda.

Aprofitant que ha tenenllum, el pròxim repte és que puguin tenir un congelador per conservar els pollastres que no necessiten vendre. Estem molt contents en veure que la nostra col·laboració, ajuda i transforma la societat.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE L’ÀLBUM