JOCS FLORALS 2023

El divendres 21 d’abril vam concloure la setmana literària amb l’entrega dels premis del JOCS FLORALS. Un jurat de luxe, format per antigues mestres de l’escola ja jubilades, no ho va tenir gens fàcil per trobar les creacions literàries guanyadores. Els nens i nenes de l’escola van participar amb propostes molt variades i de qualitat. El conjunt d’obres que grans i petits van generar és l’autèntic premi que tots ens emportem d’aquesta activitat. També volem destacar que la Lucia de segon va ser premiada al XVIè Certamen literari d’Esparreguera. Moltes felicitats!

Les mares i pares de l’AFA van concloure l’acte amb una representació ben singular i divertida de la llegenda que tots i totes coneixem. Va ser la millor manera d’escalfar motors per a la festivitat de Sant Jordi.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE ALGUNES DE LES IMATGES