GRÀCIES MARTA!

Després de trenta cinc anys a l’escola, na Marta Baltasar s’ha jubilat. Amb molta emoció li hem volgut agraïr la seva tasca i implicació a l’escola. Li hem preparat una festa de comiat sorpresa. Els/les alumnes de l’escola l’han rebut als passadissos entre aplaudiments i paraules emotives. Després al pati l’hem rebut i li hem cantat la cançó la “Marta s’en va”, una versió de la cançó “M’agrada el Nadal”, escrita per na Lurdes Boladeras. A continuació uns/unes representants de cada classe i del claustre i personal no docent li han regalat una estrella amb un missatge molt bonic.

També han volgut participar les famílies de la seva classe, la dels Artistes de 1r, que li han fet un escrit molt emotiu i li han regalat un ram de flors. En nom de l’escola se li ha fet un àlbum de fotos dels seus alumnes, se li ha llegit una carta d’agraïment pel seu pas per l’escola i se li ha donat un obsequi. Per acabar hem enlairat dos globus amb els millors desitjos per aquesta nova etapa de vida que enceta.

Gràcies Marta t’estimem molt i et trobarem a faltar!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE L’ÀLBUM