DENIP 2022 (Dia Escolar de la No violència i la Pau)

Cada 30 de gener,, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Ghandi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

A l’escola, durant tota aquesta setmana , hem estat treballant  diferents activitats amb l’objectiu de parlar i reflexionar sobre com podem construir la PAU, començant sempre per nosaltres mateixos.  És un tema que tenim present durant tot el curs, però aquests dies ha esdevingut el protagonista  de les classes d’I3 fins a 6è.

Hem conversat molt entre nosaltres, hem vist curtmetratges molt interessants i també hem  llegit contes que ens han fet pensar : Hem cantat cançons i també hem fet  manualitats, dibuixos, mandales  i murals.  El treball cooperatiu també ens ha ajudat a reflexionar,   jugant al joc de la “Teranyina de la Pau i de la Guerra” i construint cooperativament les lletres de la paraula PAU. Ens hem inventat símbols nous i, fins i tot, hem fet papiroflèxia.

Ja ho veieu, hem fet un munt d’activitats que han enriquit a tothom.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES IMATGES