8 DE MARÇ. “DONES DE LA MEVA VIDA”

Aquest 8 de març des de la Comissió de Coeducació formada per famílies i docents, hem organitzat l’activitat : “Dones de la meva vida” . Ha estat una tarda emocionant en la que tots els nens i nenes de l’escola han compartit un moment molt especial d’agraïment i reconeixement a totes les dones que formen o han format part de la nostra vida, dones que ens han acompanyat, que ens inspiren, que ens cuiden… : mare, germana, àvia, amiga, companya, tieta, cosina, veïna, referent (artista, esportista, científica…). Totes elles han contribuït a convertir-nos en ser qui som avui!
Gràcies a totes les famílies per fer possible aquest dia.
Junts i juntes, continuarem treballant per aconseguir un futur més just i igualitari per a totes les nenes i dones del món, començant per les que tenim al nostre costat. 💜

L’exposició per poder veure el resultat d’aquest treball la podreu veure en breu al pati de l’escola.