Els nostres cucs de seda continuen sorprenent-nos dia rere dia! Després de setmanes observant com menjaven fulles de morera i creixien sense parar, aquests dies hem descobert un nou canvi molt especial: molts d’ells ja han començat a fer les seves crisàlides.
Els infants han pogut veure de ben a prop com els cucs buscaven un espai tranquil dins la capsa i començaven a teixir el seu fil de seda fins a quedar embolcallats dins dels capolls. Ha estat un moment ple de curiositat i emoció, ja que hem pogut observar un procés de transformació fascinant de la natura.
A través de l’observació, les converses i les preguntes compartides, continuem aprenent a respectar els ritmes dels éssers vius i a tenir cura del nostre entorn. Aquestes experiències ens ajuden a despertar la curiositat, la paciència i l’interès pels petits grans canvis que passen al nostre voltant.
Ara seguirem observant què passa dins dels capolls… Estem molt emocionats per descobrir la següent etapa de la seva transformació!


