NOVETAT: Preinscripció i matrícula curs 20-21

CALENDARI i PROCEDIMENT PREINSCRIPCIÓ / MATRÍCULA 20·21

Atès que el PROCICAT ha aprovat el Pla Parcial de desconfinament, el Departament d’Educació ha publicat instruccions de preinscripció i matrícula pels ensenyaments obligatoris d’infantil, primària i secundària. Es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius. PROCEDIMENT TELEMÀTIC

Normativa EDU/576/2020, de 28 de febrer punt 6.1          Instruccions modificades per COVID

• CALENDARI PER ENVIAR SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ- Del 13 al 22 de maig
  • CALENDARI MATRÍCULA- Del 13 al 17 de juliol

EN CAS DE MODIFICACIÓ del CALENDARI per força major es publicarà també a la pàgina oficial d’Estudiar a Catalunya.   i aquí una Infografia de la Preinscripció

Informacions dels criteris i oferta educativa al vostre abast,

• AquíInformació a presentar identificativa i documentació acreditativa pels criteris de prioritat (barems).
  • Aquí :Mapa escola- oferta educativa del centre.

FUNCIONAMENT de la PREINSCRIPCIÓ

PROCEDIMENT TELEMÀTIC – Del 13 al 22 Maig (PRIORITARI)

PAS 1 ENVIAMENT: S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre., Només cal entrar al web del Departament, omplir la sol·licitud telemàtica i en acabar es genera un resguard en format pdf que se us retorna per verificar que s’ha realitzat correctament l’enviament de les dades.

Aquí inicieu el procediment de sol·licitud de preinscripció telemàtica.

codi de centre: 08025319

PAS 2 FORMALITZACIÓ: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada enviant el resguard i la documentació acreditativa al centre escollit amb primera opció. El centre respondrà a aquest correu justificant la recepció que heu enviat per a què us quedi constància de la formalització.

Bústia electrònica oficial del centre per enviar documentació. admin@escolajoancasas.cat

Enviar per email el resguard de la sol·licitud telemàtica realitzada i la documentació necessària escanejada o fotografiada.

Cal que poseu a l’assumpte de l’email  el nom del vostre fill/a. Des del centre es respondrà l’email per a què tingueu constància de la seva recepció. Es donarà per finalitzat el procés de preinscripció.

Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds. Les sol·licituds es podran presentar telemàticament durant TOT el període de presentació de sol·licituds.

PROCEDIMENT PRESENCIAL- Del 19 al 22 Maig (EXCEPCIONAL amb CITA PRÈVIA)

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica , hi haurà organitzada la recepció de sol·licituds i documentació identificativa, assignant un dia i una hora per l’atenció presencial. Mitjançant l’enllaç al formulari podeu reservar un dia i franja horària que us vagi bé per al procediment presencial.

• Aquí teniu la sol·licitud de preinscripció que cal portar complimentada juntament amb originals o còpies/fotografies de la documentació identificativa de l’alumne/a.
L’horari d’atenció AMB CITA PRÈVIA serà organitzat de 9’00h a 13’00h del 19 al 22 de maig

aclariments o dubtes a8025319@xtec.cat
telèfon del centre T.938452150

S’adequaran els espais per mantenir les mesures i els protocols de prevenció. Tot i així, us demanem cura, molta prudència i molta protecció en la cita. Cal tenir present que amb l’obertura dels centres per al tràmit de preinscripció només està prevista la utilització dels espais imprescindibles per al treball administratiu. Per tant, no serà possible realitzar visites als centres.

Restem a la vostra disposició al correu corporatiu de l’escola i per telèfon a partir del 13 de maig.

Dossier resum, molt resum de la línia d’escola, projectes d’innovació, programes, mirada educativa, quota famílies…. DESCARREGA

SI VOLEU VEURE L’ESCOLA PER DINS

Ens agrada l’ordre i els espais oberts, ens

agrada trobar missatges escrits pels racons,

les plantes ens fan companyia i en definitiva

cuidem l’espai on convivim.

SI VOLEU VEURE UN DIA A INFANTIL

Sovint es fa complicat explicar la quantitat

d’oferta educativa que pot haver en un

dia a l’etapa dels petits i petites de