ANEM AMB BICICLETA

El dia de la bicicletada per l’alumnat de 5è i 6è ha arribat. Els de 5è anirem pel camí Ral, com ja us hem indicat, ja hem fet un bon treball de preparació a la classe i estem amb ganes de gaudir i passar un bon matí plegats. Fa dies que les tutores ens recorden que hem de “passar la ITV” a les bicicletes, rodes inflades i comprovant que no estiguin punxades, cadena engreixada i que funcionin els canvis de marxes, …

A les 9 ens hem trobat tots al pati de sorra, ens hem posat els cascs, alguns fins i tot, portàvem armilla reflectant i hem engegat camí. Hem vist l’alzina grossa i ens hi hem aturat a comprovar que el seu diàmetre fos el què havíem trobat per escrit, tot seguit hem arribat al final del camí Ral, hem fet mitja volta i hem anat a creuar el rierol, quina aventura, tothom ha passat sense caure, però tot i així, ens hem quedat molls amb els esquitxos. Hem seguit bosc amunt i hem arribat a una esplanada, on hem esmorzat, alguns hem descansat per recuperar forces, altres han buscat espàrrecs i uns altres han fet curses amb les bicicletes per un petit pendent que hi havia. Després, hem fet el camí de baixada per tornar a l’escola, ena ha encantat ja que en aquesta baixada hi havia corbes i ens feien anar ràpid. Hem tornat a creuar el rierol i ja hem arribat de nou al pati de sorra.

Com havíem planejat, ha estat un matí per no oblidar, i les agulletes de l’endemà, ajudaran a que el recordem. Gràcies a tots per un dia tan gratificant, sobretot al Xavi, pare del Pol N., que s’ha fet un fart de canviar les marxes a les bicicletes, ajudar a pujar i baixar pendents i animar a tot l’alumnat a que si volien, eren capaços de fer-ho sols.

Fins la propera!

Si cliqueu aquí, ens acompanyareu en aquest matí sobre rodes.