Posem en marxa nous projectes

L’Assemblea General ha servit per donar el tret de sortida al nou curs 2018-19 amb energies renovades. Volem agraïr a tothom la participació i predisposició per col·laborar activament a l’AFA, una part essencial de la nostra escola.

L’Assemblea va aprovar els comptes de l’any passat i un nou pressupost on es contempla fer una important inversió en projectes a l’escola.

Aquest any posem en marxa les conegudes comissions de serveis, espai familiar, participació i manteniment, comunicació, festes i colla gegantera. A més, engeguem amb moltes ganes la nova comissió TIC per fer arribar a tota l’escola les noves tecnologies de l’informació i la comunicació.

Si no heu pogut assistir a l’Assemblea General però us interessa participar en alguna de les comissions de treball podeu enviar un mail a: afaescolaantoniomachado@gmail.com

Bon curs a tothom!