La xocolatada més solidària

Com sabeu, l’AFA es va adherir a la 2a Xocolatada Solidària en el Dia Internacional del Càncer Infantil el passat 15 de febrer. A la sortida de l’escola vam recaptar 170€ que seran íntegrament destinats a l’investigació d’aquesta malaltia a l’Hospital Sant Joan de Déu. La organització es troba ara recollint informació de les més de 800 xocolatades organitzades arreu del territori. Us deixem l’endolçida crònica que hem fet arribar 😉

Som l’escola Antonio Machado de Mataró, i també nosaltres ens vam voler adherir a la iniciativa d’enxocolatar-nos tots plegats en motiu del dia del càncer infantil. Unes quantes famílies ben eixerides es van organitzar i vet aquí un parell d’olles, vet aquí un fogó de gas, vet aquí unes quantes safates amb melindros i pastissos casolans diversos, que la taula muntada just a la sortida de l’escola feia molta patxoca! Entre els globus, el pòster gegant anunciant la xocolatada i els fantàstics davantals blaus amb el logo de la iniciativa, la sortida d’aquell divendres 15 de febrer va ser ben alegre. Es respirava un ambient de solidaritat i alegria, de generositat i senzillesa alhora. La nostra modesta aportació, 170 euros en total, l’enviem amb una abraçada simbòlica gegant a tots i totes les professionals que es dediquen a lluitar contra el càncer infantil dia rere dia, acompanyant els infants afectats per la malaltia, fent-los les cures pertinents, investigant per trobar nous tractaments i millorar el benestar dels malalts, arrencant-los somriures i riallades disfressats de Pallapupas i un llarg etcètera de persones que dia rere dia hi dediquen temps i coratge. Som-hi! Tots junts farem més força!