Jornada de portes obertes 2019

El dissabte 16 de març ha estat un dia molt mogut a l’escola. La jornada de portes obertes ha aplegat a nombroses famílies amb ganes de conèixer el projecte educatiu de l’escola Antonio Machado. La gran participació ens fa sentir especialment contents i volem donar les gràcies a tots els assistents!

50 noves famílies, 50 noves il·lusions

Encara no eren les 11h i ja es notava que l’assistència seria un èxit amb moltes famílies jugant a la plaça i d’altres que començaven a apropar-se als plafons informatius instal·lats a l’entrada.

Com és habitual, unes quantes famílies de l’AFA hem participat de l’esdeveniment donant suport al centre i donant la benvinguda a les noves famílies. La biblioteca era el nostre punt informatiu per resoldre dubtes després de dedicar uns minuts a presentar l’AFA en un gimnàs ple de gom a gom per atendre la xerrada de l’equip directiu.

A continuació podeu veure el video de presentació que hem projectat on repassem les activitats realitzades fins ara durant aquest curs i, atenció, un avançament de les activitats previstes pel tercer trimestre!

Ens agradaria pensar que hem resolt tots els dubtes de les noves famílies, però com deia en Rubén Lancharro, president de l’AFA, durant la seva presentació: “les famílies de l’AFA ja hem passat per aquí, sabem dels nervis, dubtes i incertesa que genera tot el procés de preinscripció escolar”. Per això, conscients que segurament encara teniu moltes preguntes a fer, us convidem a participar en un grup de whatsapp pensat especialment per a les noves famílies.

Grup de whatsapp!

L’AFA disposa d’un grup de whatsapp transversal, format per famílies voluntàries de diferents cursos, amb l’objectiu d’ajudar a les noves famílies a resoldre dubtes i compartir experiències.  És un grup obert a tothom i que posteriorment es manté obert per acompanyar a les noves famílies a integrar-se en la comunitat resolent dubtes sobre l’escola o l’AFA. Per formar part del grup només cal accedir al següent enllaç des d’un dispositiu mòbil amb WhatsApp.

L’AFA està formada per famílies com la vostra, us esperem el curs vinent 😉