Seguim amb els tallers pràctics per apropar el sector de l’alimentació i la tecnologia alimentària a instituts i escoles professionals!

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà continuem apropant el món dels aliments als més joves. Seguim amb els tallers pràctics que hem preparat aquest curs per apropar el sector de l’alimentació i la tecnologia alimentària a instituts i escoles professionals.

L’alumnat de l’Institut Olivar Gran de Figueres van ser els primers a assistir als tallers. Van conèixer la bioquímica de la fruita, els additius alimentaris i el procés d’elaboració de productes alimentaris, així com les oportunitats laborals que ens ofereix el sector agroalimentari i el nostre CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries.

Més endavant va ser el torn de tres instituts més, que van participar en diversos tallers. Per una banda, l’alumnat de 2n curs del CFGM d’Operacions de Laboratori de l’Institut Montilivi, el de 2n de batxillerat de l’Institut de la Bisbal i el de 2n del CFGM d’Elaboració de Productes Alimentaris de l’Institut La Garrotxa van desenvolupar el taller de bioquímica de la fruita. I, per altra banda, l’alumnat de 1r d’aquest últim va realitzar el taller d’additius.

I, aquest mes, ens han acompanyat més instituts. Per una banda, des de l’Institut Montilivi hem rebut la visita de l’alumnat del CFGM d’Operacions de Laboratori i del CFGS de Fabricació de Productes Farmacèutics. Han dut a terme un taller d’elaboració de pa i de sorbets i un d’additius alimentaris, respectivament. I, per altra banda, l’alumnat del CFGM de Jardineria i Floristeria de l’Institut de la Bisbal han après el procés d’elaboració de melmelades.

Ens agrada continuar transmetent el nostre coneixement i passió pel món dels aliments als més joves i estem encantats de rebre-us al nostre centre!

Us deixem un tastet de què han anat aprenent: