Preguntes freqüents

• Quins són els requisits d’accés per accedir al CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

Per tal d’accedir al CFGS cal disposar d’algun d’aquests requisits: batxillerat, prova o curs d’accés, CFGM o BUP o COU.

• Quantes places disponibles hi ha en el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

Hi ha un total de 20 places disponibles per curs.

• Quin import té la matrícula al CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà és una escola pública, per tant, l’import de la matrícula és de 360 euros per curs, que és el preu públic per a tots els CFGS.

Si es fa una matrícula per Unitats Formatives (UF) soltes, el preu de matrícula és de 25 euros per UF. Els supòsits en què es pot gaudir d’una reducció en el preu de la matrícula són:

Exempció del 50%:

Membres de família nombrosa de categoria general

Membres de família monoparental

Persones que en el curs acadèmic actual o en l’anterior han obtingut una beca o un ajut a l’estudi del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport

Exempció del 100%:

Membres de família nombrosa de categoria especial

Víctimes del terrorisme (i els seus cònjuges i els seus fills)

Persones amb discapacitat igual o superior al 33%

Infants o adolescents en acolliment familiar

Persones subjectes a mesures privatives de llibertat

Persones membres d’unitats familiars que percebin la renda mínima d’inserció

Persones víctimes de violència de gènere

Consulta més informació

• Quines beques puc sol·licitar si curso el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

Els estudiants que cursen el CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries poden sol·licitar les beques del Ministerio de Educación a través de la seva pàgina web.

• Puc convalidar algun Mòdul Professional?

Els estudiants que estiguin en possessió d’un títol de CFGM o CFGS o d’un mínim de crèdits universitaris, poden convalidar els Mòduls Professionals de FOL i EIE.

Per a altres convalidacions, cal fer la sol·licitud prèvia al Departament d’Educació.

• Quin és el percentatge d’inserció laboral del CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

La inserció laboral del CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries és pràcticament del 100%.

• Quin és el perfil professional del CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

El perfil professional dels estudis correspon a un tècnic superior d’indústria alimentària, amb tasques relacionades amb diferents àmbits d’aquest sector: la gestió de la qualitat, la seguretat alimentària, el control de la producció….

• Puc accedir a la universitat des del CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries?

Pots trobar la informació relacionada amb l’accés a la universitat des del CFGS aquí.