CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries

L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà ofereix el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries. Aquests estudis permeten formar tècnics per treballar en diferents àmbits de la indústria alimentària com ara departaments de qualitat, de producció, d’I+D… La inserció laboral de l’alumnat d’aquest cicle formatiu és quasi del 100% un any després d’acabar els estudis.

Aquests estudis s’ofereixen en format dual, una metodologia que permet a l’alumnat cursar el segon curs entre l’escola i l’empresa, ja que part dels continguts docents s’adquireixen directament a l’empresa a través d’una beca o contracte de pràctiques. L’escola té convenis per a la formació dual amb empreses de diferents sectors (carn, fruita, plats preparats, derivats de cereals…) per tal de poder realitzar l’estada en empresa. Aquest mètode té com a objectiu apropar l’alumnat al món laboral i adquirir experiència professional.