Col·laboracions amb entitats, empreses i instituts

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà treballem en la creació de sinergies amb entitats i empreses del territori per tal d’impulsar projectes i iniciatives que fomentin la innovació en el sector agroalimentari, el suport a petits productors i elaboradors agroalimentaris. També estem al costat d’instituts de la zona, o instituts amb una oferta formativa semblant a la nostra per tal crear xarxa i compartir experiència i coneixement.

– Col·laboració amb entitats de la zona per a la dinamització socioeconòmica del territori:

Participació en el desenvolupament del Pla Estratègic per al Desenvolupament Local i l’Ocupació de 2023 – 2027 de la Bisbal d’Empordà, Forallac, Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l’Heura, Corçà i Ullastret

Participació en la trobada amb la xarxa agroalimentària del Baix Empordà de la mà de l’àrea de promoció econòmica – empresa del consell comarcal

• Col·laboració amb empreses del territori:

Apostem per la formació pràctica com a base de l’aprenentatge del nostre alumnat. Som una escola especialitzada en la formació dirigida a la indústria alimentària. Oferim formació reglada a través del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries format dual, una metodologia que té com a objectiu apropar l’alumnat al món laboral i adquirir experiència professional, així com facilitar la inserció laboral dels seus alumnes en aquestes organitzacions al mateix temps que l’escola adapta la seva formació a les necessitats del sector.

Com podeu col·laborar amb nosaltres?

• A través d’un acord formatiu en beca o en contracte laboral per a la Formació Professional Dual.
  • A través d’un acord de pràctiques per a la Formació en Centres de Treball.

El centre sempre està obert a escoltar noves propostes d’entitats de la zona per tal de fomentar el desenvolupament local. Si esteu interessats o interessades, us podeu posar en contacte amb nosaltres i estarem encantats d’escoltar les vostres peticions.