L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà visita Alimentària 2022 i la Universitat Autònoma de Barcelona

La setmana passada, amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, ens vam desplaçar fins a Barcelona per assistir a l’Alimentària 2022.

Autoria de la foto: Alimentària

L’Alimentària és l’esdeveniment internacional més gran sobre alimentació, begudesfood service. Una trobada amb la innovació i les últimes tendències del sector.

El nostre alumnat té l’oportunitat de conèixer fires d’aquesta dimensió i estar en contacte amb grans professionals del sector!

Aprofitant que érem a Barcelona, el nostre professor Gerard Alexandre va visitar la Universitat Autònoma de Barcelona. Va assistir a una pràctica d’elaboració de formatges amb la Bibiana Juan, coordinadora del grau Ciència i Tecnologia dels Aliments i experta en productes làctics.

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà, ensenyem al nostre alumnat qüestions relatives a la tecnologia alimentària. Per nosaltres és una gran oportunitat poder aprendre de grans professionals i transmetre el coneixement als nostres estudiants.