L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà es reuneix amb la Cooperativa Ramaders Baix Emprodà

Aquesta setmana, des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà ens hem reunit amb l’Anna Targa de la Cooperativa Ramaders del Baix Empordà per conèixer-nos i trobar un marc de cooperació que ens permeti ajudar i donar impuls a aquest sector estratègic. A la reunió també hi ha assistit la Mariona Huguet de l’empresa de comunicació Punt i Coma, que els assessora en alguns temes.

La Cooperativa Ramaders del Baix Empordà és una entitat dedicada a la comercialització de llet i els seus derivats, i va ser un dels membres fundadors de Llet Nostra.

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà seguim teixint xarxa i treballant pel nostre territori!