L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà al Saló ExpoJove!

Aquesta setmana hem estat a l’ExpoJove, el saló de Formació, Ocupació i Emprenedoria de les comarques gironines, que ha tingut lloc del 4 al 6 d’abril de 2022.

L’ExpoJove és l’espai per excel·lència de la formació i l’ocupació pels joves de Girona, ja que té com a objectiu principal orientar-los en la presa de decisions i encarar-los al seu futur laboral. També és un espai ideal pels pares i professionals de l’educació que vulguin ampliar o actualitzar coneixements, reinventar-se, compartir experiències, entre d’altres.

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà hem pogut donar a conèixer el nostre Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, les sortides professionals i les oportunitats que ofereix el sector agroalimentari.

No has pogut passar per l’estand d’Indústria Alimentària de l’ExpoJove i necessites informació sobre el nostre cicle? Posa’t en contacte amb nosaltres!

📞972 63 01 23
📩 afarmet.daam@gencat.cat

Recorda que obrim el període de preinscripcions del 25 al 31 de maig de 2022! T’esperem!