L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà acull a més de 200 estudiants per descobrir el sector alimentari

Des d’aquest gener i fins a final de curs, l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà ha organitzat un seguit de tallers gratuïts per apropar el món dels aliments a l’alumnat de batxilleratcicles formatius i escoles professionals. En total, més de 200 joves de diferents instituts de l’Alt i el Baix Empordà, el Gironès i la Garrotxa passaran pel centre per descobrir el sector agroalimentari i les seves oportunitats laborals. Tot un èxit!

Els tallers donaran a conèixer la bioquímica de la fruita, els additius alimentaris i el procés d’elaboració de productes alimentaris.

L’escola ha unit forces amb Llet Nostra i els instituts que assisteixin als tallers podran aprofitar el dia a Monells i viure l’experiència #Aprop, una visita a la granja de l’Estació de Vacum de Monells i un tast de productes. A més a més, el centre també els pot posar en contacte amb altres empreses del sector agroalimentari per visitar-les!

Ens agrada continuar transmetent el nostre coneixement i passió pel món dels aliments als més joves i estem encantats de rebre-us al nostre centre!

A continuació us deixem imatges d’alguns dels tallers que ja s’han anat realitzant: