Les visites tècniques, un pilar fonamental per a la formació professional!

Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà apostem per la formació pràctica i directa amb empreses del sector agroalimentari. És una gran oportunitat poder conèixer i aprendre de grans professionals del sector.

Aquest mes, amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, hem estat de visites tècniques a diverses empreses:

• A la Farinera Coromina vam descobrir la seva activitat: subministrar la farina als forners utilitzant blat de proximitat, controlant la cadena de valor per tal de garantir la màxima qualitat i contribuir en una agricultura sostenible.
  • A Xocolates Torras vam conèixer en viu tot el procés de fabricació de les seves xocolates.
  • A Formatges Montbrú vam aprendre sobre els seus formatges i el seu procés d’elaboració.

Moltes gràcies per rebre’ns!

Si us agrada aquest món, estigueu atents perquè molt aviat comencem el període de preinscripcions del curs 2022 2023!

🗓️Preinscripcions CFGS: del 25 al 31 de maig de 2022⁣⁣