El professorat de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà se’n va de visita tècnica a l’empresa Gelats Dino

Ahir, el professorat de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà va anar de visita tècnica a l’empresa de Gelats Dino per aproximar sinergies, mantenir relacions i formar possibles aliances futures.

Aquesta visita va servir per crear xarxa entre l’empresa i l’escola, concretar una visita amb l’alumnat de l’any vinent, explicar-los-hi la formació DUAL, la Formació en Centres de Treball i la nostra tasca en la formació contínua.

Durant el dia, vam poder conèixer en Valter Rosso, el CEO i propietari de l’empresa, la Sara Rosso, directora de comunicació, l’Stefano Rosso, el director de marca, i en Pablo Portabella, el director comercial.

Una visita per fer xarxa i compartir experiències molt interessant!