Des de l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà contrubuïm al Pla Estratègic de l’Alimentació de Catalunya

L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà vol contribuir al Pla Estratègic de l’Alimentació de Catalunya i, per aquest motiu, serà una de les entitats que formarà part del projecte PEAC Elaborats, liderat per la Fundació Alícia, juntament amb Grup Llobet, Prodeca, Irta, Món Sant  Benet i la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya.

Aquest projecte té com a objectiu impulsar i treballar la innovació per a petites i mitjanes empreses i productors del sector primari, creant mètode, coneixement, productes i identificant necessitats tècniques i recursos per a la seva producció, així com acompanyar, en processos de desenvolupament.

La setmana passada ens vam reunir per participar en la presentació del projecte.