L’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà participa al Saló dels Oficis i les Professions i assisteix a Alimentària

Els dies 29 de febrer i 1 de març, l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà va ser present al Saló dels Oficis i les Professions de Palafrugell per donar a conèixer l’oferta formativa de l’escola i apropar el sector de l’alimentació als més joves.

En Gerard, director del centre, i en Sergi, docent i cap de programes de l’escola, van participar en la conferència ‘T’interessa el món de la gastronomia i l’alimentació? Coneix els oficis que es cuinen a foc lent‘. Un espai ideal per crear sinergies i connexions.

El 19 de març, l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries va visitar Alimentària, l’esdeveniment clau per a la indústria de l’alimentació, les begudes i la gastronomia. Una cita obligatòria per a tots els professionals del sector i una trobada amb la innovació, les últimes tendències i la internacionalització del sector.