L’EAA Empordà assisteix a diversos esdeveniments de referència del sector agroalimentari de Catalunya

Aquests mesos, l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà ha assistit a diversos actes i esdeveniments de referència de l’àmbit agroalimentari de Catalunya que treballen pel desenvolupament del sector i dels professionals que hi treballen.

El mes de setembre, l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries va visitar l’Alimentaria FoodTech, l’única fira a Espanya que integra tota la cadena de valor de producció de la indústria d’aliments i begudes. Allà van poder conèixer les tendències de producció i les necessitats tecnològiques del sector.

Pel que fa a aquest mes de novembre, l’escola ha assistit a la Nit de l’Artesania Alimentària 2023 organitzada pel Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural. Un acte de reconeixement a la creativitat i el coneixement en el camp de l’artesania alimentària al llarg de la trajectòria dels professionals, i als joves innovadors artesans.

I per tancar el mes, també ha assistit al 1r Fòrum de la Indústria Agroalimentària de Catalunya, un espai de debat i connexió per tractar els reptes i les problemàtiques del sector, les noves tendències, la sostenibilitat i la digitalització, entre d’altres. Un esdeveniment que vol convertir-se en la trobada anual de referència del sector.