X Marxa Jove Palautiana

El passat dilluns 1 d’octubre, els alumnes de 3r i 4t d’ESO del col·legi van participar en la X Marxa Jove Palautiana juntament amb els alumnes del col·legi Sagrat Cor d’Amposta.

El lloc triat aquest any ha estat l’Ermita de la Mare de Déu de la Fontcalda, vora al riu Canaletes.

L’autobús ens ha portat fins a Bot, on vam agafar la via verda cap al santuari.

Vam caminar uns 7 kilòmetres, fent una petita parada per esmorzar.

Al arribar al santuari ens esperava el mossèn Jordi Centelles que ens va explicar la història del lloc.

Els companys d’Amposta es van encarregar d’organitzar una petita celebració de la paraula tractant sobretot el tema de la generositat.

Al sortir els alumnes de 4t del col·legi havien preparat una gimcana per a tot l’alumnat.

En acabar, vam dinar i els alumnes van tenir temps per fer nous amics i xerrar fins l’hora d’emprendre un altre cop la marxa.

Cap a les tres de la tarda vam sortir de l’ermita agafant un altra vegada la via verda, però aquesta vegada cap a l’antiga estació del Pinell de Brai, on ens esperaven els autobusos per tornar.

Vam gaudir d’un dia fantàstic, en un paisatge meravellós.