Viatge fi de curs de 4t d’ESO a Roma

Diu la dita que “Tots els camins duen a Roma” així que l’alumnat de 4t d’ESO vam fer maleta i amb ganes i molta il·lusió vam emprendre el viatge cap a la ciutat eterna.

Ens vam llevar ben d’hora, de fet el Sol no ens va guanyar. Agafàvem l’autobús direcció a l’aeroport i des d’allí amb l’avió ens vam enlairar fins tocar el cel.

Un cop arribats a la nostra destinació, ens vam endinsar en tot un seguit de carrers, monuments, places i restes romàniques importants com: Piazza Spagna, Fontana di Trevi, Piazza Navona, Campo de Fiori, Piazza del Popolo, Villa Borghese,…, i també, el teatre Marcello, la Bocca della Verità, Palazzo del Quirinale, Trastevere, illa Tiberina, Foro Romà, Palatino i l’amfiteatre Favio o més conegut com Coliseum, entre d’altres.
Vam visitar un altre país, el Vaticà. Allí vam poder contemplar la Basílica de Saint Pietro i vam visitar els Museus Vaticans i la Capella Sixtina.

A més a més, vam degustar la gastronomia italiana: pizza, pasta, gelats,… i ens vam posar les botes.

Guardarem sempre aquesta experiència enriquidora com aquella vegada que vam anar a Roma i la vam conquerir.