Viatge a Madrid de l’alumnat de 4t d’ESO

Del 9 al 12 d’abril, l’alumnat de 4t d’ESO ha dut a terme el seu viatge de fi de curs i d’etapa a Madrid. En aquesta breu estada de quatre dies l’alumnat ha tingut temps de conèixer la ciutat i visitar els seus llocs més emblemàtics, anar de musical, anar de compres, conviure amb els companys i professorat que els ha acompanyat d’una manera diferent a l’habitual i, sobretot, de passar-ho bé i gaudir d’una experiència que difícilment oblidaran.

El viatge va començar dilluns amb el trasllat a la ciutat i la instal·lació a l’hotel. A la tarda van realitzar una visita panoràmica de Madrid que els va permetre recórrer llocs tan significatius com Las Ventas, el Santiago Bernabéu, el temple de Debod, la Plaza Mayor o la Puerta del Sol a l’hora que la guia els anava explicant la història de la ciutat.

Dimarts, tot i ser un dia marcat per la pluja, no van deixar de banda les activitats que tenien programades. Així, al matí van visitar la catedral de l’Almudena i el Palau Reial i, a la tarda, van gaudir de l’art al Prado, on van poder veure obres de Goya, Velázquez, el Greco, el Bosco… tot passant, entre visita i visita, pel Congrés dels Diputats. Per acabar d’arrodonir la jornada, a la nit van assistir al musical El rey León al teatre Lope de Vega.

Dimecres al matí van gaudir de la natura visitant el Parque del Retiro i el Jardí Botànic. A la tarda, després de passar per la Plaza de Neptuno, la Cibeles, l’Ajuntament i la Puerta de Alcalá, van anar al museu de cera, on van passar una divertida estona imitant alguns dels personatges que hi havia representats.

Dijous al matí, després d’aquests tres dies amb l’agenda tan ajustada, van anar de compres per la zona comercial de Preciados, Plaza de Callao i Gran Vía.

En definitiva, un viatge que, tot i haver estat marcat per les inclemències del temps, recordaran sempre!!!