Una alumna de 4t d’ESO del nostre Col·legi, guanyadora del Premi de contes Domingo Riba 2020

Una alumna de 4t d’ESO, ha estat la guanyadora de la categoria juvenil del Premi de contes Domingo Riba, concurs organitzat per la Regidoria de Cultura del nostre Ajuntament.

El concurs es basa en un text escrit on s’ha de fer referència als valors que són transmesos a través de l’escola o el món de l’ensenyament. L’alumna guanyadora, va participar al concurs amb un conte titulat “Tintí i la lluna de formatge”, un relat que mostra els valors de l’esforç i la perseverança com a valors necessaris per aconseguir allò que un realment desitja.

Des de la nostra escola sempre intentem transmetre valors universals i humans i ens omple d’orgull que una de les guanyadores del concurs hagi estat una alumna del nostre centre.

Enhorabona!!!