Marxa palautiana als Ullals de Baltasar

El passat dilluns 17 d’abril, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO es va desplaçar a peu fins als Ullals de Baltasar, allí es va reunir amb l’alumnat dels mateixos cursos d’un altre col·legi de la nostra congregació, el col·legi Sagrat Cor d’Amposta.

Aquesta activitat s’anomena Marxa Palautiana i té com a objectiu ser una jornada d’activitat a l’aire lliure, de reunió i comunitat i esdevindre un espai de reflexió i col·laboració.

Un cop allí vam escoltar una pregària de mn. Santi, la qual girava entorn als valors de la compassió i l’empatia i encoratjava per tant, al nostre jovent a viure amb pau i promoure la felicitat pròpia i dels altres.

Tot seguit, vam formar grups heterogenis per consensuar, organitzar i formar una escultura humana. A la tarda, vam dedicar una estona d’intercanvi i convivència i al final vam emprendre el camí de tornada una estona a peu i una altra caminant cap al nostre centre.