L’alumnat de 4t d’ESO es gradua

El dia 14 de juny vam celebrar la Graduació de 4t d’ESO on es va fer entrega de les orles de la promoció que va començar la seva escolaritat l’any 2006. Des de llavors han passat 13 anys plens de moments que quedaran per sempre més als nostres cors.

Durant la cerimònia també van haver paraules encoratjadores i paraules per al record. L’alumnat ens va preparar un vídeo amb el recull del moments viscuts a l’escola, el qual va resultar molt emotiu. Finalment l’alumnat van fer el llançament tradicional de birrets.

A dia d’avui, ja us podem donar a tots l’enhorabona per haver obtingut el graduat d’ESO i desitjar-vos molta sort i molts encerts en la nova etapa que aneu a començar.

Recordeu que el Col·legi Sagrada Família serà sempre casa vostra!